Comunicat oficial del club en referència a l’aturada convocada per demà 3 d’octubre de 2017.

En condemna dels fets ocorreguts ahir 1 d’octubre, i de la violència i de la clara violació dels drets humans, des del Club Handbol Cerdanyola ens volem adherir a l’aturada convocada per demà dia 3 d’octubre. Respectant però totes les sensibilitats i les llibertats personals, volem informar que sempre hi quant el PEM Guiera romangui obert, el club prestarà serveis mínims.
Per a tal efecte, el club disposarà de tècnics a pista per atendre als jugadors/es que vulguin entrenar a partir de les 17:15. Insistim, sempre i quan la instal·lació del PEM Guiera romangui oberta.

Club de Handbol Cerdanyola