Inscriu-te!

Vols practicar esport, fomentar la salut i gaudir d’un ambient de companyonia?

T’esperem.

Jugadors/es

Cal que formalitzeu les inscripcions per a tots els jugadors (cal omplir un formulari per a cada jugador/a). Pots fer-ho de diverses formes:

• Descarrega’t els següents formularis d’inscripció i envia’ls un cop signats al correu electrònic info@clubhandbolcerdanyola.cat o lliura’ls a l’entrenador o entrenadora en iniciar la temporada.
  • Si tens qualsevol dificultat per accedir als formularis pots sol·licitar una còpia al club.

IMPORTANT: Els jugadors i jugadores de categoria aleví, infantil, cadet, juvenil, sènior i màster haureu d’afiliar-vos a la plataforma de la Federació Catalana d’Handbol per tal que puguem tramitar la fitxa corresponent. Hi podeu accedir amb el següent enllaç: Plataforma iSquad.  Quan apareix la pàgina clicar a “Comenzar afiliación” i seguir tots els passos que s’indiquen. Trobareu instruccions al document Informació afiliació plataforma de competicions.

Heu de fer la comanda de l’equipació. Hi ha 4 packs diferents per als jugadors nous: jugadora femení, portera femenina, jugador masculí i porter masculí. La comanda podeu fer-la per Internet (SportsDiagonal). Haureu d’indicar el nom que ha d’aparèixer a les samarretes i el dorsal que us el proporcionarem des del club. També podeu fer la comanda al proveïdor per via telefònica (T. 93 175 05 21) o directament a la botiga (SportsDiagonal, c/ Anselm Clavé, 36, Molins de Rei).

Els jugadors i jugadores de categoria infantil, cadet, juvenil, sènior i màster heu de lliurar, al més aviat possible, un certificat mèdic d’autorització per a la pràctica esportiva (pots fer-lo al Centre Mèdic Unió, trucant al telèfon 93 692 86 04).

Informació Centre Mèdic Unió

Recorda que cal omplir un formulari per a cada jugador/a.

Fes-te soci!

Socis i sòcies del club

Si no ets soci/sòcia per ser jugador o com a membre de la unitat familiar d’un jugador menor d’edat, pots fer-te soci (30,00 € anuals) omplint el formulari (inscripció de socis i sòcies del club) per tal d’ajudar econòmicament al club. Per aquest mateix motiu, també us agrairíem qualsevol contacte amb un possible nou patrocinador.

Per qualsevol dubte, et recordem els responsables de cada àrea dins el club, juntament amb el seu telèfon:

Direcció tècnica i coordinació:
•  Jordi Solé – T. 687779524
•  Tomás Sanz