Nous patrocinadors, nova equipació, nova temporada

Comença la nova temporada i (com a mínim durant les tres següents) comptarem amb nous patrocinadors pel nostre club.

Pel que fa la línia masculina el nostre patrocinador principal serà la Clínica dental Cerdanyola Implant.

A partir d´aquest moment el primer equip del club rebrà el nom del nou patrocinador:

Club Handbol Cerdanyola Implant.

Pel que fa la línia femenina el nostre patrocinador principal serà la Sala Dresden.

Pels nostre equip més Specials el patrocinador principal serà el Restaurant Capicua.

També comptem amb altres patrocinadors nous com CETT (Campus de Turisme i Hosteleria de la Universitat de Barcelona), el restaurant El Racó de la Plaça i el Mercat de Serraparera, així com els nostres patrocinadors DS (Aluminios Daser), Revest’95, Golwater & Partners S.L i Procer.

Recordeu que la nova equipació del club està apunt.

Les podem recollir els dies 14 i 15 en Guiera de 5 a 8:30.

Si algú no ha fet el tallatge s’ha de posar en contacte amb el proveïdor.

• Botiga: Carrer Anselm Clavé, 35, 08750 de Molins de Rei, Barcelona

• telèfon: 93 175 05 21.